lulee

Sitter hemma och har nyss käkat, sitter och laddar inför andra passet för idag. Ska måla lite i köket! Rätt jobbigt att måla igen hemma när man kommit från jobbet, men det är kul när man börjar se resultat : ) Vilken skillnad det blir! Håller på att ladda bilder från grekland på facebook , går grymt segt ;p

Imorgon jobbar jag bara till ett, kl två drar man till luleeeå : ) KUL! ska bli riktigt riktigt kul, och ringde lisa o hanna nyss och dom låg på bryggan och solade , så hoppas vädret håller i :) har varit jäkligt kallt sen vi kommit hem från grekland och helt sant så drog jag på mig långkallingar frös som fan. inte så konsigt när man kommer från 35 grader till 11 grader, huusch, men idag kändes det att man hade långisar kan jag säga när solen kom fram .. haha guuh .


syns





Nu igen? En sömnlös natt av funderingar. varför? jag förstår inte, jag förstår verkligen inte.. och svar på vissa frågor kommer jag aldrig få.. fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0