sista terminen har börjat

Ska börja med helgen , började med fredagen så for jag simon moa och ante från mig till kurra med skoter, där var junis och maria redan. vi åt gott, drack vin, bastade, drack öl och spelade patyalias. På lördagen satt vi ute och grillade korv och åt annat gott, innan vi for hem kollade vi en film. Det var himla mysigt och trevligt dära :) måste göras om :) eller vadsäger ni bali? haha ja får se hur det blir med den tripen;b På hem vägen skedde det en lite rolig grejj, jag och simon satt på skotern och moa o ante i kälken bakom, trodde vi.. för vi upptäckte när vi kommit hem till mig och just hoppat av skotern att moa och ante satt inte alls i kälken bakom oss för kälken fanns inte där?!?!? haha, vi hade väl en cirka 10 missade samtal från dom så vi vände om och hittade dom stakrarna mitt på isen.. jaao så det kan gå, lite kul när man tänker tillbaka på det :D Helgen fortsatte med film och mys med vännerna. :)

Idag var man tillbaka i skolan, och gudars vad tungt det var.. är så himla less. Kan bero på att jag har så mycket skolarbete att ta tag i. Galet jobbigt, men jag ska ge järnet nu och kämpa ut i det sista. Har också som nyårslöfte att gå på alla lektioner fram till avslutnig! Får se hur det kommer att gå, ska klara det sådeså:d Efter skolan gick jag till simon och tog en vila innan jag åkte hem och tog tag i pluggandet, gick ganska bra har bara svenskan kvar för idag. Tog lite pauser i pluggandet och började kolla upp lite balklänningar, hittade faktist en som jag har fastnat lite vid:) fast får se är lite rädd att beställa från nätet, vill ju helst prova innan. En sak vet jag iaf är beredd att lägga ut pengar för den :) Balen är ju som oneinalifetime grej så :)

Nu när sista terminen har börjat blir det ofta att man tänker på studenten, vad som händer sen, och vad som händer ännu senare.. känns riktigt spännande :) Tänk bara på sista veckan i skolan fyyyfan va kul ! och vad fylla det kmr bli.. haha :P Fick höra ihelgen om regeln under dom sista veckorna i skolan. Om någon säger: idag är det fest! då är det bara att ställa upp , ingen får banga.. hahah hårt, oja. men man tar ju trots allt studenten en gång så!
Men vad händer sen, ja jag vet lite grejjer jag vill göra resa till mittdrömland och så :) men sen? har verkligen ingen aning om vad jag vill bli, gaah. Jag vill veta, jag vill ha ett mål..

Ja jäklar det blev ett långt inlägg. snart blir det sängen .
godnatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0