trötter

Sitter och kollar tomb roider. blev jätte trött efter maten förstår inte varför har som inte varit en så jobbig dag ändå:b Blir kanske hoppa i sängen innan simon kommit från träningen. Är sugen på godis, men eftersom jag ej har någon bil och är för slö så får det nog vänta tills imorgon kväll istället. Idag har jag varit i skolan ett tag, var himla lugnt dära. sedan vid 5 var jag tvungen att ta mammas träning eftersom hon inte kunde. bollek för 6 åringar, ne hojja det var ingen lek kan jag säga.. började väl bra men sedan kom allas gnäll och vissa ville inte leka vissa lekar osv.. jag sånt där är nog ingentin för mig nääe. 
Ihelg vet jag inte vad det blir riktigt, ska iaf baka lite och sen jobba söndag. sen hittar jag väll på något :) såå längtar jag till min födelsedag, !:)


 

Om kärlek ger livet mening så ger du mitt liv mening :) 

                                           
                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0