minnen

Helgen: i fredags käkade jag, simon och ante tacos, super gott som vanligt! sedan for jag och simon till junis och spelade risk, jaa vad ska man säga. var riktigt nära att jag tog hem vinsten men ikke, och jävlar vilken dålig förlorare jag är.. helt sjukt faktist, kan inte släppa det på några timmar fyfan. och aldrig mer risk! men humöret kom väl tillbaka lite senare när jag vann över simon i nhl med 3-0 ! deni :) Lördag vare jobb 10-18,30 grymt jobbig tid att jobba hela dagen går bort och det går så jäkla segt. På kvällen for jag och erica till sara och spelade tp med barnfrågor! haha riktigt roligt var det! blev en hel del skratt kan jag säga :D piss! haha hojja. Söndag var det jobb igen och samma tid, var helt slut efteråt.

Kollade handboll för ett tag sen! vilken grym match! fyfan va kul :D sveriges bästa match på länge! och johan sjöstrand jääklar vad duktig :):) kul och se verkligen! Sen äntligen fick jag se larholm prestera på topp, det var ett bra tag faktist! Även där kul och se ! :) tre raka vinster av sverige nu. fortsätt så :)

Idag har jag suttit och rensat massa från datorn och sedan flyttat över till bärbara.. en massa gamla minnen hittade jag, det var rätt intressant och roligt att se bilder från förr. Jag kan se tillbaka och le till minnerna, dem flesta iaf! Och alla dåliga minnen raderades, som jag egentligen inte ville radera utan skriva ut från datorn slänga dom på golvet och stå och stampa så hårt jag bara kan och sedan ta upp dem, riva sönder och sedan spola ner i toaletten... men det kändes skönt att bara radera dom också.. kändes lite som att jag raderade dem från mitt minne också, en lättnad att glömma allt skit, och bara titta tillbaka till dom fina minnerna och leva vidare på dom. :) Ska nog ladda ner lite gamla bilder på facebook, så andra också får skratta lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0