2009

Nu sitter jag och skriver detta inlägg för tredje gången och jag ger upp om det raderas igeeeen! HOJS. Sitter iaf i laxis nu, händer mera sällan men det gör mig inget :) Har jobbat idag, gick bra men var helt slut när jag kom hem, så jag har sovit och ätit. Ska snart ta hand om lite skolarbete och ut på en springtur, nu börjas hårdträningen efter julen.. hoffhofff verkligen farligt med jul efter som allt är så jäkla gottt.. sen har man varit sjuk också så, verkligen illa. Nyår var himla bra, trots att jag var sjuk och fick inte ner mycket alkohol, men jag hade kul! På dagen var jag med tjejorna vi var i kauppinen och åt middag, sen på tolvslaget var jag med min kära :) Så himla lyckat!
Helgen var bra, har varit på två familjemiddagar och sen haft star wars maraton, efter att simon bett ett antal gånger så gick jag med på det, och det var verkligen över förväntningarna och helt klart godkänt! :) Får se vad som händer nästa helg, det pratas om kurra med bastu och öl, vore mysigt och då kanske jag äntligen får köra lite skoter :) Men man får se vad det blir! Inte länge kvar tills jag fyller 19, ojoj. gammal man blir :P

Jag är helt förvirrad över det som hänt, det känns så konstigt, . var det inte det är jag har gått och önskat i 1 och 1/2 år,  jo det är det . men det gick så snabbt,, visste inte hur jag skulle reagera . jag är nog rädd att det ska hända igen, men du har lovat mig att aldrig mer svika mig, det förändrade verkligen allt har inte kunnat vända mig till någon när det har gått snett, du bara försvann. . men allt kommer bli bra jag vill verkligen tro det och jag ska kämpa på, låt mig bara göra det på mitt sätt..
Tack mitt hjärta utan dig hade jag inte klarat det lika bra '

Och tack 2008 det var verkligen ett bra år!, Nu börjar 2009 och det är vårt år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0