En torsdag kväll i februari

Dagen började med skola och tapetsering, helt okej faktist. Fick sluta vid halv två, satte mig i skolan och gjorde klart min hbg uppgift, höll på att bryta ihop där ett tag. fick inte bort nå konstiga streck som på nått konstigt sätt var bland allt. . fasen visste verkligen inte vad jag skulle ta mig till, men såå kom min räddning. sanne nilsson tack som fan :) dagens ros, helt klart! Sedan for jag till sportis och lämnade in mitt arbete, SÅ HIMLA SKÖNT! Efter det knatade jag till mamma med uppdrag: hundvakt. Vid fyra hoppade jag i täckbyxorna och jackan och tog mig en lång prommis med hunden. Var jätte skönt, promenad i vintern, man känner kylan mot kinderna och solen håller på att gå ner.. underbart! Så när jag gick där fick jag en härlig känsla, . . känslan av lycka.

Sen skulle jag förbi simon och anderas en sväng och äta plättar. men det blev inte någon sväng precis. dem var lite sega av sig så det tog en två timmar , men gott vare :) Och nu sitter jag hos mamma med en ond hals. Osh jag vill inte bli sjuk.. och igår var hemsk, har börjat få migrän ganska ofta nu, ingen aning varför :S men igår var iaf den värsta.. Hade så jävla ont i huvudet så jag ville bara spy. från kl tre till ca halv tio på kvällen.. verkligen ingen lek.. Var tvungen och proppa mig alvedon för att ta mig till hockeyn. Det gick hyffsat och till slut släppte det. vilken lättnad.

Jag är glad för jag har äntligen hittat något som intresserar mig, ska testa söka och se hur det går iaf. Vore jätte roligt iaf såå jag hoppas på det här verkligen :) Jag hoppas du också gör det :)

Ihelg blir det jobb lördag iaf, sen jobba med projektet söndag.. sen känner jag bara för massa mys!

Hejdå. Jag älskar dig Simon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0