shoooppning !

Sköööönt äntligen är vi klar med lägenhten på stan, har renoverat den med skolan. har tagit evigheter, men nu är det över skönt!! Och i måndags lämnade vi in KM arbetet, fyyyfaaasen vad skönt det var. hojjhojj. Jäklar vad mycket tid man har lagt ner på den, och reultatet blev på säkert mer än 50 sidor., hoppas det blev bra bara, annars vetfan. Sista provet i religion på ons, ett arbete kvar på hbg, sen projektet.. känns tungt men det ska väl gå , nog med skolan..
Var nyss förbi min kusin, bokade frissa tid till balen, känns bra :)
Satt hemma i tisdags och gjorde inte allt för mkt, fick då för mig att beställa lite kläder, och det blev en 500 kr från hm (fast det blev inte bara kläder, ite nödvändiga saker också.) . för jag tänkte att vår trip till luleå inte skulle bli av på ett tag.. men så ringer simon idag, imorn far vi! japp en shopping resa till luleå imorn, och genast ångrar jag köpet från hm, men skitsamma jag vill ju ha dom grejjerna faktist :) Så har tagit ledigt från skolan och vi åker över dagen imorn, fasen va roligt :) Är ruskit rädd bara att jag lär slösa en himla mycket pengar, men det kanske jag är värd för en gångskull :) ska iaf bli galet roligt , får se om någon annan också hänger med då blir ju inte bensinen dyr heller :) ,
Sen får man se vad som händer mer ihelg, kanske jobba lite med projektet hade varit jätte skönt. ska försöka peppa lisa till det ! Sen blir att kolla handboll och hockeey. tjejerna var sugna på en skotertrip på söndag. men får se, hellre jobbar jag med projektet faktist, vill få bort det helvetet.
Sitter och väntar på att simon ska komma hem från jobbet, så man får kramas lite, planera morgondagen och kanske kolla lite på var vi ska hamna i påsk :)

TJAO !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0