en tråkig kväll

Sitter hemma och gör inte allt för mycket. Tänkte göra lite på min hbg uppgift, men självklart har jag glömt den i stan. Och inte var det något bra på tvn, himla trist. Blir kanske läsa lite bok och sova snart. Är ledig imorn och jäklar vad skönt :) Så får se om det blir något vettigt eller bara ligga i soffan? :) Jag och simon ska iaf boka våran resa till påsk imorgon, har varit så himla sega med det och vet inte riktigt vart vi vill, så allt är säkert fullbokat. Vi har funderingar om det blir kanske sälen eller kanske björkis. Nått ska vi hitta iaf!
Fasen vad tiden har gått fort ändå! Nyss var det ju jul känns det som, redan v8 , sportlov v10 sen tror jag vi går på praktik v.13 och gör det säkert till skolavslutning!!!!!! :) Fast känns otroligt tungt att gå på praktik, jobba gratis fyfan..
Jag tycker mitt paket från hm borde dyka upp snart, vill ha! Sen längtar jag efter mina glasögon, kommer säkert i början av nästa vecka, ska bli spännande :)

Och jag har kommit på att jag och simon ska inte spela sällskaps spel tillsammans, bara om vi är på samma lag så går det nog. haha:b som när jag simon och junis spelade risk, fyfan va less och arg jag blev.. Och så igår spelade jag simon ante och moa monopol, först var det jag som blev grinig, sen var det simons tur. . verkligen ingen lek, haha snacka om dåliga förlorare vi är ;)

Ja, inte var det mycket men nått. hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0