1 feb

Ibland sitter man och funderar över livet, speciellt nu när vi har haft information om högskolor. Man blev lite taggad och det verkar hur kul som helst att börja plugga :) Men jag har verkligen det stora probemet, att jag har ingen som helst aning vad jag vill plugga till. Jag har ingen som helst aning om vad jag vill bli?!. Skit jobbigt faktist. Jag vill ha ett mål, det hade varit så mycket enklare och roligare då. ååå himla jobbigt, kan ingen bara säga till mig att det här kan du ju bli, det är din grejj och det här gillar du att göra så plugga till det! kom igen, säg det bara :) Och börjar bli väldans sugen på att flytta någonstans.

Men om vi tittar kortsiktigt vill jag ta en trip till luleå snart, köpa nya glasögon och kankse börja kolla på en balklänning? :) det blir nog snart någon helg. Sen håller jag och simon på att planera påsken, blir nog att fara till någon mysig skidort någonstans, ser verkligen framemot det :)

Och sen har jag tappat motivationen helt... det är förjävligt faktist. : /




Man har svårt att förstå det som har hänt den senaste veckan.. varför? .Alla tankar till de berörda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0