Jullov . . . not

Nu ska jag snabbskriva här, har egentligen verkligen inte tid för detta. men håller på att lyssna på aom skivan som jag har bränt fungerar, ska nämligen kopiera mitt vattengympa pass till kiruna badhus. dom ville ha nått nytt så!

Nu har jag iaf jullov, fast inte alls. Hade planerat denna vecka göra läxor och hjälpa pappa hemma i laxis med städning, göra klart köket och allt. MEN så snäll jag är tackar jag jaa till jobb på icehotel tis, ons, tors. GAAH. varför undrar jag nu efteråt. .

Idag har jag och pappa varit på stan och julhandla, mat o sånt. tre timmar, hosh! Sen suttit och slått in julisar, skivit julkort och lagat mat. Nu ska jag städa lite på övervåningen och sedan upp på stan och sova med simon hos svärföräldrarna. simon ligger i sjuksängen så hoppas man inte blir smittad. och idag har jag iaf bokat tid för vaccination för mig och simon nästa vecka.

Sen ska jag ringa min lärare i veckan och surra lite om mitt projekt :) spännande!
På lördag ska jag på kalas i kurra, mys! och på kvällen blir det bröllopsfest för kusinen har gift sig:)
Sen ska jag forstätta stressa nästa vecka, och vem vet om badis ringer om jobb, hoj hoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0