God jul!

I övermorgon är det julafton, längtar jätte mycket :)
Imorgon blir det att fixa klart det sista, som klä granen. hann inte med det idag, blev så trött och hade ingen ork, kan vara sprutan jag tog på dan men jag vet inte. verkar inte bli så sjuk av den så det är skönt!

Nu sitter jag i Laxis och väntar på simon, han är galet seg!! Och sen längtar jag hem till östanbäck, känns lite jobbigt att hålla på att sova hos min och simons föräldrar hela tiden, väskan orkar man inte packa upp helt ännu.. och hemma är det ingen som gnäller, (mer än jag då) haha, nemen så farlig hoppas jag inte att jag är. Men är man som här i laxis ska man alltid behöva göra någonting :b

Det är klart att att det är kul att träffa alla familj, släkt o vänner!! men det är just det där med eget hem man är så van vid det nu! Och med tanke på släkt, min kusin hade ju bröllopsfest i lördag hur trevligt och kul som helst! Åkte dock hem rätt tidigt, men så länge det varade var det kul :)

Längtar till juldan kommer bli hur kul som helst tror jag!!!!! :)



Men nu till er alla från mig alla önskar jag en riktigt god jul!!!! ät så mycket ni kan. det ska jag.






Julen 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0