en vecka till jul!

Nu är mina tre arbetsdagar över, och jag har inte tagit emot allt för mycket jobb heller, blir högst tre dagar till på icehotel under lovet, OM inte badet ringer. . Men just nu känns det grymt skönt att bara vara ledig!
Sitter i Laxis och tagit en bastu och det var såå skönt, passade perfekt efter en jobbig jobbbdag. ÅÅh Idag har Sara kommit hem från Thailand :D:D Hon ringde mig när hon var på arlanda så imorgon ska vi träffas! ÅH det var så längesen:):) Ska imorgon också kila på stan, kanske hitta någon julklapp och sen en present till Moa som har fyllt fem år!:) På lördag blir det kalas i kurra för moa, frida och mikaela. Hoppas man kan ta skotern dit!!! Har ju inte hunnit testa den ännu!! gaaah. vore kul! , sen på kvällen blir det ju bröllopsfest shit kul :)

Igår var jag med tjejorna och vi hade våran egna lilla julafton med julklappar, glögg, peppisar och sånt mys :) Är lite arg på Moa för hon stal min vas!!!;P huhu, kom hem med en armbandslepsyl + nå badgrejjs, kan alltid vara bra att ha :) Sen var ju min otursdag också igår, fick inte igång bilen två gånger!!!! fyochfan, men tur har man en snäll bror som hjälpte mig både gångerna med startkablar, en snäll pappa som orkade ta sig upp från laxis och hämta hem vraket, en snäll pojkvän som kom och hämtade mig i kylan plus knuffade bilen och snälla vänner som knuffade bilen till mig :) Tack!

Om en vecka är det julafton!! Längtar döö mycket för det kommer bli döö mysigt!!!!! Och MATEN gaah, lätt det bästa :) förutom att man får vara med familj och släkt :) Hoppas bara simons allergitabletter fungerar!! annars blir jag ledsen....

Nu ska jag börja bege mig till stan, hänga med simon och duffen kanske. Lira tv spel, det var faktist ett bra tag sen så är nog rätt krasslig.

Hade bra.

Kommentarer
Postat av: Kristina

God jul och gott nytt år!!!

2009-12-22 @ 09:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0