match idag

Redan söndag och tanken på att det är jobb imorn... ÅÅOOFh, 5 veckor kvar fyfan. sitter och räknar ner för varje dag som går och det går alldeles för sakta..
Idag har vi första korpen match efter sommarpausen. ska bli kul, fast har varit satans förkyld i veckor nu så får se hur det går : S men idag är det varmt och vi skippar understället idag :) kul ska det bli, 18.00 polisen!

I fredags hade hanna inflyttningsfest och vi var många som kunde komma :) Guuud så roligt jag hade. är alltid lika trevligt att sitta och surra med mina kära vänner i timmmar :) Tack för en bra fest :)

Sitter och funderar ibland, oftast på jobbet. . jag är inte som folk tror, fast ingen förstår nog hur det egentligen är. haha . har verkligen trott ingen kommer förstå på vilket sätt jag är på , meeeeen så sitter jag jag och min vän lisa i bastun i sinksundet och surrar och då berättar hon för mig hur hon känner.. WOOH , skönt att någon är som jag och skönt att någon förstår :) :) så är det helt enkelt.


Hemma målas det på, kunde inte måla idag för upptäckte att pappa köpt fel färg så idag blev det är lugn dag. hade vela åka till farfar och bada ska se när simon kommer så hinner vi kanske :)
Igår packade jag två lådor med grejjer som jag ska skicka med simon till skellefteå. han åker på onsdag.. en hel månad utan min underbaraste simon... hur ska det gå ? : / hoofffffffff...

tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0