God morgon världen!

Jaha, då var man skellefteåbo. Eller rättare sagt kåge, eftersom vi bor en ca 1,6 mil utanför. Östanbäck, ute på landet riktigt mysigt måste jag säga :) Och jag trivs så himla bra hitills :D Jag kom i fredags mamma körde ner mig. kom fram vid nio på kvällen och simon hade maten klar :) Grillat och satt ute på verandan, :):) Lördagen åkte vi först in till stan, kollade på skolan och knatade en sväng på staden. Efterde åkte vi och hälsade på simons farbror och hans kusiner. Efterde for vi hem och började packa upp allting. Tog nästan hela dagen, så skönt när allt blev klart :)

Sedan har vi bara tagit det lugnt och njutit av livet :) Isa verkar trivas bra också! Ska ut på en prommis nu med henne, sen får man se om simon har klivit upp när vi kommit tillbaka så vi kan käka lite frulle :)


Sen har jag ett projekt på g :) Sätter in bild om det blir lyckat ! HAHAH, nått som jag tror ingen trodde skulle hända :)




Imorgon börjar skolan, spännande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0