En vecka som skelleftebo

Och det känns hitills mycket bra! Började skolan i måndags, sen har vi haft fullt upp hela veckan! Har tex, börjat med massageutbildning, har haft teori först sen börjat med rygg och nacke. Sen har var vi igår på Skellefteå kraft arena, och jag måste säga att det var riktigt häftigt! :) Fick gå runt och kolla i olika logier, där var pressen satt osv. Gick ner till aiks omklädningsrum och kikade! Kan säga att det var massor av hårprodukter, rakhylar o dylikt., haha ja jävlar. Sen kollade vi in is maskinerna en sväng! Det var riktigt roligt och intressant. Idag har vi börjat med bad och livräddningskursen.
Känns så himla bra och det är så kul att plugga till något som är så himla intressant! Och lärarna som vi hitills har haft är väldigt väldigt duktiga! Bland där massör läraren, helt sjukt vad jag har lärt mig på två dagar om bara mig själv och min kropp.. där speciellt ryggen. Shit. Måste säga att alla dom läkarna och kiropraktiker som jag varit tidigare hos. nejnej, den här killen kan. Och det är klart man blir mer intresserad om något när det berör en själv, kan faktist tänka mig i framtiden att jobba som massör vid sportskade samanhang. :) Men grejjen med min utbildning är att man har möjlighet att bli så mycket olika och vad man kommer att kunna mycket när utbildningen är slut. Tex kan jag bli: Massör, gymtränare, badmästare, arbeta i parker, sport och fritidsanläggningar. ja det är verkligen massor på bara 1 1/2 år! :) Känns bra.

Nu har jag iaf helg och ledigt i två veckor tills nästa samling :) Fast har mycket hemuppgifter att göra, skriva en presentation om mig själv, intervjua olika människor, datorkunskap, simning och massage. Blir att tortera simon mest :) Men v.37 kommer vi ner till kiruna så då får ni gärna boka in er så jag får öva lite :) först till kvarn;)

Ikväll ska vi laga god mat, kyckling ris o thaisås. nått glas vin och efterrätt på det :) MUMS!
Och idag så skämde jag och simon bort oss lite, jag köpte en film åt mig (män som hatar kvinnor) ! :D och simon köpte sig ett tvspel :) Får se vad som händer mer ihelg, kanske kolla när kiruna ff spelar, kanske åker in till stan, det är ju trots allt matfestivalen? , haha spännande :)

Och föresten har jag testat på något som jag inte har vågat testa mig på på flera år, nämligen byta hår färg. Blond eller ljusbrunt är det som gäller :) shit vad jag är ovan. blir nog att färga lite mot det bruna hållet snart!

Hade bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag först!!!! ;D

2009-08-30 @ 19:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0