skön dag

Idag stannade jag hemma från skolan, det var skönt. Har inte gjort något, bara soovit! Tills vid halv sju for på stan med camilla, var ju tjejkväll:b hittade mig ett par jeans och en tshirt. ganska nöjd. Nu sitter jag framför tvn och tar det lugnt. Imorse körde jag min bror och hans kompis till flygplatsen, fyfan nu börjar deras resa jorden runt :) fyfan, vad hyffsat avis man är först så flyger dom till new york, sen los angeles, hong kong, nya zeeland sen var det nått annat ställe som jag inte kommer ihåg.. Går som inte att jämnföra med min och saras resa till kanarieöarna, men iaf ska det bli hur kul som helst! Fick mitt paket från hm i veckan, hade beställt lite kläder till resan, en bikini, linnen, shorts och sånt :)
Igår var vi ett gäng och kollde film här, kollade A walk to remember, heltsjukt bra film:):) Tårarna kom fram för oss alla..

Älskar att gå ut och promenera så här på hösten, därför ska jag ut och gå med hunden en sväng nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0