plugggga. .. .

Sitter hemma i laxforsen, det var ett bra tag sen. ganska skönt har varit ledig idag från skolan så sov ändå till en försäljare ringde och väckte mig vid 12. Lite irriterande, men ändå bra för annars hade jag sovit hur länge som helst. När jag satt och pluggade fick jag ett väldans roligt samtal av sara, hon berättade att det snöade i stan! wiihoo, :) synd bara att det inte snöar hära, men det kommer. Kul det ska bli med vinter. YEEO! Har snart träning sen blir det hem och plugga igen, uuurh. nk, svin svårt tkr jag... Känns som det är rätt mkt i skolan nu, hade prov förra ons, sen imorn, sen jävla projektarbete som står helt stilla... sen km i hbg går ju frammåt men rätt sakta. En bra sak som jag blev lite glad av att se en affish i skolan där det står när vi ska och prova studentmössor, wow. känns helt konstigt att snart ska vi faktist gå ut skolan och ta studenten.. bara 9 månader kvar ungefär.. höhöh.
Jag ser väldigt mycket framemot imorgon och 1 och 1/2 vecka frammåt :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0