kanarieöarna, san agustin

Igår blev det klart, jag och sara bokade resa 22 okt till kanarieöarna, san agustin :) hojhoj vad jag längtar, två hela veckor och bara ta det hur lugnt som helst, koppla av, sola och uppleva nytt :) känns väldigt behövande! Kommer nog bli grymt, har redan resefeber och börjat tänka på saker som måste fixas innan :) shoppaa, kolla upp mitt pass, hitta någon bra resväska osv.. Och så som jag är blir det att börja packa flera veckor innen, wihoo :)
Men så klumpen i magen som säger att jag kommer ha en enorm längtan, två hela veckor hur ska det gå.. men jag tror dig vi kommer fixa det. . jag får helt enkelt stå ut med längtan och tomheten.. för tomt det är det verkligen utan dig.

:)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0