En måndag

Sitter hos mamma nu, ska bo här ett tag eftersom mamma är i sthlm så måste jag vara hundvakt. Jag klagar då inte ett dugg, så himla skönt med eget! hade inte varit helt fel med egen lägenhet :) . Ihelg har jag gjort lite olika saker, har varit en bra helg faktist. förutom att jag skadade mitt finger som för någon vecka sen hoppade ur led under en match. så igår gick jag till akuten, var inte så allvarligt men fick en skena som jag ska ha i minst en vecka. trist om jag missar matchen imorn.. :/ och himla jobbigt att det är i vänster hand, kan knappt  skriva och jag känner mig lite handikappad, hooo.. och inte har jag fått någon att diska, även om jag har erbjudit pengar... hah fasen...kmr disken stå där i dagar, typiskt.

Igår var en skön och mysig dag :) jag var hemma och tog det himla lugnt hela dagen, städade lite och så.. lagade sedan mat, kollade en bra film och så hade jag fixat en liten överraskning :) hoppas du tyckte om det! :):)

Du är guld värd :)

Idag är det en månad tills jag och sara far :) tjioooo.


Kommentarer
Postat av: mira

ja hörde att du skrivit sms om nån kunde komma och diska men ja fick de inte, annars hade jag kommit :) kan komma och vara lite städtant åt dig imorgon om disken fortfarande står kvar:b

2008-09-22 @ 17:08:35
URL: http://mirajohansson.blogg.se/
Postat av: camilla

men tänk för att jag har redan diskat;)

2008-09-22 @ 20:51:27
URL: http://erikssoncamilla.blogg.se/
Postat av: camilla

kanske inte allt då;)

2008-09-22 @ 21:27:32
URL: http://erikssoncamilla.blogg.se/
Postat av: Sofi

Snällt av dig camilla att ta tag i den där högen:):) det var br gjort ;)

2008-09-22 @ 22:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0