seger mot malmberget

I tisdags hade vi seriepremiär, hemma plan mot maif, det blev seger, så himla härligt och kul var det:D Ihelg har vi dubbel borta mot skellefteå och pite, är jäkla taggad! Men jobbigt att åka buss, menmen sånt får man ta en bra film så går det nog.

Snartsnart blir det kanarieöarna. sen när vi kommer hem hoppas jag det har kommit massor av snöö det vore kul. Sen är det jul, mysigt. Sen kommer våren och sen är det snart sommar och studenten :) waow :)

Trist det är när min söta jobbar natt :/ Men jag hinner ju träffa honom en timme på morgonen innan skolan och ett tag på kvällen efter min träning så :)

Du är bäst

Har avslutat min kväll som börjar bli väldigt vanligt för mig, peees. och faktist så går det bättre och bättre och kul är det :)

Kommentarer
Postat av: Simon

Jag tror nog det är DU som är bäst :)

2008-10-13 @ 05:22:31
URL: http://simonunga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0