lördag

Inatt sov jag ungefär 11 timmar, det var skönt och väldigt behövligt. . igår mådde jag inge bra, fick feber i skolan och kunde inte äta något på hela dan. Sov efter skolan tills jag skulle ivåg på domarutbildning, som var bättre än väntat faktist. Efter det var jag, lisa, sanne och sara på laguna och käkade. :) Sedan var det bara att fara hem med huvudvärken och sova.. Mår bättre idag iaf.
Ska snart till sportis och döma handbollsmatcher, pojkar 95/96, ser inte framemot det. Sedan blir det att äta och ladda som tusan, har match kl 16.30 mot Sollefteå. Ikväll ska jag och tjejorna vara hos mig och kolla gamla skräckisar, ska bli intressant. haha :p

Har börjat ta fram sommarkläder, på onsdag bär det av :) spännande




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0