sommar?

Fyfan att vakna upp i måndags var då det tråkigaste jag har gjort på längeee, snöö. Varför blir man förvånad ens, det är ju Kiruna och det händer varje år.. Förra veckan var det ju hyffsat varmt, men såklart kunde man inte utnyttja det eftersom man jobbade. och nu när man har ledigvecka, först snö och idag är det kallt och jävligt. KUL! not. . Skolavslutning på fredag iaf, koom igen solen och kom hit då! ska bli himla kul att se treorna på lastbilsflaken :) sen blir det grilla och partajj! börjar bli taggad :) Och festivalen närmar sig. . vilket bara blir jobbigare och jobbigare. Aja jag och kevin ska ha vårt egen festival så, . haha. :P Men jag längtar iaf till v.27!!! Då blire beach party med pistvakt och poolparty i saras stuga! Jäklar vad kuuul!

Ikväll ska man till malmia och jobba på grundenten, känns lite jobbigt. men en slant iaf!
Nu ska jag fortsätta min städning .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0