Utmaning?

  • Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa
  • Utmana 7 andra i slutet av inlägget och länka till dem
  • Lämna en kommentar i deras blogg om att de har blivit utmanade

  1. Jag är en grymt dålig förlorare
  2. Jag älskar vintern
  3. Jag tycker julen är den mysigaste tiden på året
  4. Mitt bästa handbollsminne är tiden i Stockholm
  5. Jag kan sova hur länge som helst om jag bara vill 
  6. Jag bor i ett hus mitt i skogen där jag trivs väldigt bra  
  7. Jag har aldrig varit lika lycklig i hela mitt liv som jag är nu

Jag utmanar: Hanna Elenius, Camilla Eriksson, Lisa Heikki, Mira Johansson, Elmina Fredriksson, Simon Unga, Sanne Nilsson.


Kommentarer
Postat av: hannae

sofi du gör mig glad:)

2008-12-01 @ 18:33:35
Postat av: camilla

mig me:)

2008-12-01 @ 21:16:16
Postat av: h

mig ååå :D

2008-12-08 @ 23:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0