december

En skoldag kvar innan jul, skönt !! Fick reda på nu att jag börjar inte jobba heller förän den 22, ska jobba på icehotel nu lite under ju, fast inte så mkt för jag behöver verkligen lov!

Förra tisdagen var jag i Luleå hos en idrottsläkare, han var bra och så mycket bättre än dom jag har träffat tidigare. När jag tänker tillbaka har jag bara fått höra massa skit och svammel och konstiga orsaker till att jag har ont i ryggen, som t.e.x ena benet är kortare än det andra, att jag använder fel skor, att jag är gravid osv.. och inget av det stämde. Nu har jag fått en klar syn på det hela iaf, men jag vet att jag inte ska tro allt för mycket på den här läkaren, men jag vill bara hoppas! Fick ett träningsprogram av han ska börja stenhårt nu i veckan :) Har tagit paus från handbolls träningarna för att koncentrera 100% på ryggen och så förhoppningsvis ska det bli bra, eller bättre till sommaren. De om detta. Helgen var bra, började med hannas humorkväll på fredag riktigt lyckad ! Kul vare :) Sen blev det ferrum som var helt ok. Påväg hem efter hampisen höll det på att sluta illa, blev faktist riktigt förbannad.. . Lördag var det hockey, tycker det är så roligt att se simon spela :) han är bra! , Senare iaf for jag på julbord med pappa, sååå gott vare: ) men orkade inte sitta länge där, bara massa fyllisar, hoh. Söndagen började med städning sen upp och julhandla sedan hockey igen :) Helgen slutade mycket bra med tacos och en film med mys :)
Bara 9 dagar kvar !!!  : )

hejs .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0