Juletid

Idag har jag inte mått så bra, stannade hemma från skolan och sov till 13.16 . Efter jag hade käkat frukost, började jag gräva i julsakerna, började pynta och ur högtalarna kom julmusik, hur mysigt som helst :) Tog en liten paus, ska strax fortsätta, dammsuga och stryka gardiner, sen blir det nog upp med granen :) Blir nog också att göra lite julgodis. Åå vad jag älskar julen, alla förberedelser innan och sen själva julafton med släkten, det är kanonbra :) Maten är nog dagens höjpunkt! Och i år ska jag på julbord med pappas jobb, det ska bli gott! Sen är det julklapparna, känns ganska bra i år för jag har lite koll på vad jag ska köpa till alla så det känns bra.
Får se vad som händer ihelg, kankse blir en trip till hildes stuga, sen är jag sugen på att åka skridskor, ska höra om någon annan också är det, hade varit kul :) På söndag har vi borta match i Piteå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0