life is good

då var sommaren slut, snart börjar skolan känns ganska skönt, ett år kvar :) Nu har handbolls träningarna sattit igång och det känns gryyymt skönt! Har varit sjuk/ haft stukade fötter i princip hela sommaren så har inte blivit mkt till träning. fast på ett sätt var det bra.. behövde få tillbaka suget, och det har jag verkligen fått :) Känns bra, väldans bra ! Första träningsmatchen på lördag också , gaah längtar !

Och vindarna vände, . vill inte minnas förra sommaren, allt var bara en jävla mardröm. . men jag kunde inte mera än att hoppas att en dag skulle vindarna vända. . att 2008 skulle bli så mkt bättre. och det blev det, plötsligt känns allt såå mycket bättre och jag har lättare att lämna allt det dåliga bakom mig,. jag är LYCKLIG :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni kommer ha bästa klacken någonsin ihelg!

2008-08-22 @ 13:11:21
URL: http://ding0.blogg.se/
Postat av: mira

gud vad härligt sofi:) du är värd det bästa

2008-08-23 @ 00:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0